معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: ۷۲ نفر طی دیروز و امروز در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر شیراز ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسگر جمشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: ۴۵ داوطلب در روز دوم برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این کلانشهر ثبت نام کردند که ۲۶ نفر ثبتنام نهایی شدند.

او افزود: با ۴۵ داوطلب جدید، مجموع داوطلبان ثبت نام شده به ۷۲ نفر در شیراز رسید که ۴۱ نفر به صورت حضوری و ۳۱ نفر غیرحضوری نام نویسی کردند.

جمشیدی ادامه داد: در بین افراد ثبت نام شده طی دو وز اخیر ۶۶ داوطلب مرد و ۶ داوطلب زن بوده اند که جوانترین داوطلب با ۲۶ سال سن و مسن‌ترین داوطلب با ۶۶ سال سن نام نویسی کردند.

او به سطح تحصیلات داوطلبان اشاره کرد و گفت: ۳ داوطلب تحصیلات دکتری، ۲۵ داوطلب تحصیلات کارشناسی ارشد، ۴۰ داوطلب تحصیلات کارشناسی و ۴ نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم دارد.

ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از ساعت هشت صبح ۲۰ اسفند آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.