رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: در دومین روز ثبت نام ازداوطلبین در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در استان البرز ۷۴ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی،  رئیس ستاد انتخابات البرز گفت : در دومین روز از ثبت نام شورای اسلامی شهر در سطح استان ۷۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۶ نفر مرد ۸ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات البرز افزود: داوطلبان ثبت نام در ششمین انتخابات شورای شهر از نظر تحصیلات دیپلم یک نفر فوق دیپلم سه نفر ، لیسانس ۴۵ نفر، فوق‌لیسانس ۲۲ نفر ، دکترا یک نفر وسطح حوزوی نیز دو نفر هستند.

فردی گفت: در مجموع در این دو روز ۱۵۱ نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۵ نفر مرد معادل ۸۹ درصد و ۱۶ نفر زن معادل ۱۱ نفر است.

فردی گفت: روی هم رفته در این دو روز از نظر تحصیلات دکترا ۴ نفر فوق لیسانس ۴۲ نفر و لیسانس ۹۷ نفر و سطح حوزوی سه نفر و فوق دیپلم ۴ نفر ثبت نام  کردند.

او افزود:  مدت ثبت نام هفت روز است که از ۲۰ اسفند شروع و تا ۲۶ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه دارد و کلیه فرمانداریها آمادگی لازم را جهت ثبت‌نام دارند قبلاً نیز اشاره شده است که ثبت نام از چهار روش از جمله؛ از طریق موبایل، رایانه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری انجام می شود بنابراین از کلیه اشخاصی که واجد شرایط هستند انتظار می رود تا فرصت باقی است همراه با مدارک لازم برای  ثبت نام اقدام لازم را معمول دارند.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.