رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر از نام نویسی ۱۷ داوطلب شورا‌های اسلامی این شهرستان از دیروز تاکنون خبر داد.

حسین فارسی رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: در دومین رو  از زنام نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر در جمع خبرنگاران از نام نویسی ۱۷ داوطلب طی روز گذشته و امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: روز گذشته ۲۰ اسفند، هشت نفر و امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند، ۹ نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر ثبت نام خود را نهایی کرده اند که ۲ نفر از این داوطلبان خانم و ۱۵ نفر آقا است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه یک نفر از داوطلبان ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه شهر جوکار و ۱۶ نفر مربوط به شهر ملایر است افزود:از این تعداد یک نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، ۷ نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۹ نفر دارای مدرک کارشناسی هستند.

او گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، درخواست افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای را داشتیم که به صورت میانگین افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق‌های اخذ رای پیشنهاد شده و چنانچه افزایش ۱۰ درصد قطعی شود، ۲۴ شعبه به تعداد ۲۱۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان اضافه خواهد شد.

فارسی به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و از داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر درخواست کرد ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

گفتنی است ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر در ملایر همزمان با سراسر کشور از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.