کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی پیکان و استقلال در جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد.

سعید مراغه چیان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پیکان و استقلال در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: بازی در نیمه اول در اختیار تیم استقلال بود و این تیم ۲ گل نیز به ثمر رساند. در نیمه دوم تیم استقلال به دنبال حفظ نتیجه بود، و دفاعی بازی کرد. این کار باعث شد توپ و میدان در اختیار تیم پیکان قرار گیرد و آن‌ها به دنبال جبران ۲ گل خورده باشند.

او ادامه داد: با تعویض شیخ دیاباته تیم پیکان با خیال راحت تری حمله می‌کرد. تیم پیکان پس از زدن گل اول انگیزه زیادی برای زدن گل دوم داشت، و از سمت راست سانتر‌های خطرناکی روی دروازه تیم استقلال ارسال کرد، که باعث ایجاد موقعیت‌های خوبی شد. همچنین تیم استقلال در ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشت که بازیکنان نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

او بیان کرد: به نظرم تیمی که با ۲ گل جلو است، نباید دفاعی بازی کند و باید به دنبال زدن گل‌های بعدی باشد. تیم استقلال در بازی گذشته مقابل فولاد خوزستان نیز پس از گل زدن رو به بازی دفاعی آورد.

تاکتیک تیم استقلال نسبت به دوران سرمربیگری محمود فکری تغییر نکرده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: تغییری در بازی تیم استقلال نمی‌بینم و تاکتیک تیم مثل دوران سرمربیگری محمود فکری است. البته محمود فکری در لیگ برتر فوتبال امتیازات خوبی گرفت و عملکرد نسبتا بدی نداشت.

او بیان کرد: البته در کل، تیم‌های فوتبال ایرانی بازی زیبایی انجام نمی‌دهند. پرسپولیس هم با این که قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال شد، فقط در چند دیدار بازی خوبی انجام داد. این عملکرد نشان دهنده افت تیم‌ها نسبت به سال گذشته است.

مراغه چیان درباره کسب قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر یا جام حذفی بیان کرد: تیم استقلال بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم امسال یک قهرمانی به دست بیاورند، اما تیم استقلال باید یک هافبک بازیساز و مدافع وسط جذب کند. هم چنین مدافعان تیم استقلال بازی خوانی خوبی ندارند. مربیان تیم باید این مشکل را با تمرینات بیشتر برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار