استاندار کرمانشاه از شهدا به عنوان الگو‌های ماندگار نظام اسلامی یاد کرد و گفت: فرزندان معزز شهدا نیز با برخورداری از یک تربیت والا، امروزه تبدیل به الگو‌های موفقی برای جامعه شده‌اند و با مدارج بالای علمی، در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت به مردم و انقلاب اسلامی هستند.

فرزندان شهدا تبدیل به الگو‌های موفقی برای جامعه شده‌اندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» روز جمعه به مناسبت عید مبعث و روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهیدان والامقام «غلامرضا سیاه کمری و شهید غلامرضا خانی آباد» گفت: امنیت و اقتدار بی مانند و روزافزون نظام اسلامی و پیشرفت‌های شگرف کشور، بی شک مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.

او اظهار داشت: امام (ره) در تعبیری ماندگار فرمودند «خانواده‌های معزز چشم و چراغ این ملت هستند» و مسوُولان هم باید همواره نسبت به تکریم و تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های معزز آنان تلاش کنند.

او تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم همانند دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت که بر گرفته از مکتب امام حسین (ع) است را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا همه از برکات آن بهره‌مند شوند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از علاقه بسیار زیاد جامعه ایرانی به انسان‌های فداکار سخن گفت و اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ مقاومت، الگوی ماندگار فداکاری هستند و باید در کتب درسی و رسانه‌ها به معرفی این چهره ماندگار دنیای اسلام بپردازیم.

بازوند بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و عقیدتی است که از همان ابتدا دغدغه دین داشت و اکنون نیز باید این رویکرد‌ها راه پرافتخار خویش را ادامه می‌دهد.

او همچنین اضافه کرد: توسعه زیرساختی و سخت افزاری خوب است، ولی فراموش نکنیم که زیربنای توسعه، کار‌های فرهنگی است و گرنه توسعه ابتر می‌ماند.

در این دیدار‌ها که با همراهی امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا، مشاور امور ایثارگران استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام گرفت؛ استاندار کرمانشاه از خانواده‌های معزای این شهدا تجلیل کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.