معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ۲برابری مبتلایان به ویروس کرونا انگلیسی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا  اظهار کرد: خانم مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی که اولین مورد شناسایی کرونا انگلیسی در کرمانشاه بود، ۲ فرزندش نیز مثبت انگلیسی شناسایی شدند که همه آن‌ها سرپایی هستند و بستری نشده‌اند و برای ۲۰۰ نفر از اطرافیان بیماران رهگیری و نمونه گیری انجام شده است.

او با اشاره به مورد دیگر ابتلاء به این ویروس جهش یافته، افزود: مرد بیمار دیگری که در حال حاضر در بیمارستان بستری است و جواب تست کرونا انگلیسی آن مثبت بوده، برای ۳۰ نفر از اطرافیان بیمار رهگیری و نمونه گیری انجام شده که موردی شناسایی نگردیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: تنها مورد فوتی این ویروس جهش یافته در کرمانشاه خانمی بستری بود که در روز ۱۶ اسفند فوت گردید و از ۳۱ نفر از اطرافیان بیمار رهگیری و نمونه گیری انجام شده است.

او ادامه داد: سه خانم مبتلا هر سه سرپایی بوده و بستری نشده‌اند از نظر کرونا انگلیسی مثبت اعلام شدند و اکنون در منزل ایزوله هستند.

شکیبا بیان کرد: مورد دیگر ابتلاء به این ویروس مرد بیمار بستری در شهرستان گیلانغرب بود که از پیگیری و رهگیری اطرافیان و نمونه گیری از ۹۵ نفر از افراد در تماس با وی، سه بیمار کرونا جهش یافته دیگر شناسایی شد، از افراد شناسایی شده یک خانم بستری و یک خانم و آقای دیگر سرپایی هستند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.