امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز دشمن با تشدید تحریم‌ها، سختی‌ها، مشکلات و ترویج اخلاقیات انحرافی در تلاش است جوانان پرشور و نشاط جامعه را خسته کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه  بیان کرد: با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند«دشمن در مقام قطع زنجیره تواصی به صبر و حق است»، تواصی به صبر و حق مقدمه صبر و بصیرت در جامعه است.

او ادامه داد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید مردم مسیر درست و دوست و دشمن خود را بشناسند، فریب نخورند و مسیر را به درستی طی کنند.

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: این بصیرت، صبر می‌طلبد و باید با استقامت در این مسیر گام برداشت. انسان‌های بصیر هم باید دست دیگران را بگیرند، هدایت کنند.


بیشتر بخوانید


دشتی عنوان کرد: امروز دشمن با تشدید تحریم‌ها، سختی‌ها، مشکلات و ترویج اخلاقیات انحرافی در تلاش است جوانان پرشور و نشاط جامعه را خسته کند، در این شرایط آنچه جامعه بیش از همه چیز به آن نیاز دارد تواصی است.

او با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید و شهادت گفت: شهدا مایه حفظ نظام و هدایت‌گر این امت هستند و به گردن ملت ایران حق دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: باید به تاسی از ائمه (ع) که دستور دادند همواره باید به یاد امام حسین (ع) بود باید به یاد شهدا باشیم و نام و سیره آن‌ها را زنده نگهداریم و به جامعه معرفی کنیم.

دشتی با تبریک مبعث رسول خدا (ص)،  مبعث پیامبر (ص) را سرفصل نورانی تاریخ انسانیت و بشریت خواند و سپس با اشاره به سوم شعبان سالرو میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، عنوان کرد: امام حسین (ع) حق عظیمی بر حیات روحی و معنوی انسان‌ها دارد.

او افزود: قداست امروز سبزپوشان پاسدار نشات گرفته از تاسی به امام حسین (ع) است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به چهام شعبان  سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان در راه حفظ انقلاب از جان خود گذشتند و همین افراد باید امروز از سردمداران بصیرت مردم باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.