آیت الله حسینی همدانی گفت: جوانان حزب اللهی، دارای دانش مدیریت شهری و آشنا به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی وارد عرصه انتخابات شوراهای شهر شوند‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خودبابیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق عینی ما می‌توانیم است، گفت: سپاه یک‌نهاد انقلابی است که با ساختار ارزشی و نیروی مومن و انقلابی که دارد از بدو تأسیس تا امروز عملاً در تمام عرصه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب و جهاد و مبارزه و تولید و استقلال اقتصادی و قدرت نظامی در کنار مردم و امامین  انقلاب  بوده‌اند و به‌عنوان  نیروی  راهبردی انقلاب در عرصه‌های موردنیازوبا توجه به شرایط و اقتضائات، فعالانه اقدام کرده‌اند. و مصداق عینی ما می‌توانیم بوده است.

امام جمعه کرج  بابیان این که دشمن برای تضعیف سپاه بسیار تلاش می‌کند، افزود: خیلی تلاش می‌کنند تا با انواع حیل، سپاه را تضعیف کنند و جایگاه مردمی آن را تخریب کنند.تاامروزنتوانسته اند نخواهند توانست و مردم ما قدردان تلاش‌ها و خدمات عزیزان هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به این‌که نسل جدید از ریشه‌های فرهنگ و ارزش‌های الهی برخوردار است، گفت: مدت‌ها دشمنان سعی کردند و می‌کنند که به دنیا القاء کنند، نسل جدید از این ارزش‌های الهی ریشه‌دار در فرهنگ دینی و انقلابی دور شده‌اند اما ناگهان عرصه دفاع از حرم و امنیت پیدا شد و همه دیدند که این نسل همان نسل است.

او در ادامه به بازخوانی منویات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث رسول اکرم پرداخت و افزود: بیانات امام المسلمین را ملاحظه فرمودید و تأکیدات مهم ایشان بر چند مسئله: تعریف بعثت، ایجاد مناسبات اجتماعی، قدرت سیاسی و حکمرانی، بعد اشاره به اسلام سیاسی کردند که نتیجه حرکت انبیاء است و انقلاب اسلامی نتیجه و ثمره همان بعثت است.

امام جمعه کرج گفت: البته در مقابلش اشرار قد کشیدند و ما بر اساس قرآن با هیچ کشوری که ستیزه نکند جنگ نداریم. بعد هم برای مقابله به دو عنصر صبر و بصیرت اشاره فرمودند (تعبیر آقای حائری در این مواجهه با دشمن در جنگ نرم احتیاج به بصیرت داریم و در جنگ سخت احتیاج به صبر) و دعوت به تواصی فرمودند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی و وضعیت معیشت مردم ،گفت: فضای مجازی را حضرت آقا عرصه کار دقیق جوانان می‌دانند. وقتی مسئولین اقدام درستی ندارند و کار را قفل می‌کنند خودتان اقدام کنید و کارهای با نصاب و ارزشی تولید کنید. گلایه از وضعیت معیشت و گرانی بی‌منطق اجناس هم داشتند که واقعاً جای تأسف دارد برای مسئولین بی‌عرضه‌ای که همه‌چیز داریم ولی این‌گونه ظلم می‌کنند.

او با توجه به شروع ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای شهر ، افزود: با توجه به این که ثبت‌نام برای کاندیداتوری شوراهای شهر شروع‌شده توصیه بنده به دوستان جوان حزب اللهی، متدین، انقلابی، کارآمد، دارای دانش مدیریت شهری و آشنای به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و بهداشتی و امثال ذالک این است که وارد عرصه شوید و ثبت‌نام کنند و خود را معرفی کنند.

امام جمعه کرج  با تأکید بر عمل به مرِّ قانون و اجتناب از گرایش به احزاب ،گفت: هیئات نظارت و هیئات اجرائی و معتمدین همان‌طور که قبلاً گفته شد خدا را در نظر بگیرید و به مرّ قانون عمل کنند. از گرایش به افراد و گروه‌ها اجتناب کنند. اجازه ورود همه افکار و نظریاتی که منع قانونی ندارند را بدهند. هیئت نظارت این دوره محصول تفکر انقلابی مجلس انقلابی است پس باید هیچ تسامحی نسبت به هیچ‌کس نداشته باشند، سفارش پذیر نباشند در ضمن مواظب باشند آبروی کسی را هم نبرند.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.