بخشدار مرکزی خرمشهر:

اعضای هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی خرمشهر انتخاب شدند

پورمند بخشدار مرکزی خرمشهر از انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در بخش مرکزی خرمشهر خبر داد.

عباس پورمند بخشدار مرکزی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت :  در نشست معتمدين بخش مرکزی خرمشهر که امروز جمعه در فرمانداری خرمشهر برای انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی برگزار شد، از بین معتمدین حاضر در نشست، هفت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل در هیأت اجرایی انتخاب شدند .

او با بیان اینکه این ۳۰ معتمد بعد از تایید صلاحیت هیئت نظارت بخش مرکزی برای شرکت در انتخابات هیئت اجرایی تعیین و اعضای اصلی و علی البدل نیز در پی برگزاری انتخابات و بر اساس آرای این ۳۰ نفر انتخاب شدند، به معرفی هیئت اجرایی پرداخت.

بخشدار مرکزی خرمشهر، گفت: امروز به ترتیب محمد بهداروند، صادق نقیبی، علی حدادی، منصور فروتن، محمد محسنی، عبدالله قادری و احمد چلداوی با رای حداکثر آرا به عنوان هفت عضو اصلی انتخاب شدند.

او ادامه داد: جاسم عاطف زاده، سید طالب موسوی مجد، مهدی مزبان عنافچه، فاضل خواجه نژاد و حیدر مائلی پور نیز پنج نفری بودند که ازبین معتمدین به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

پورمند این نکته را یادآور شد که هیئت اجرایی به همراه کادر اداری به انجام کارهای اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ خواهند پرداخت و افزود: ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته  انجام خواهد شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در سراسر كشور برگزار می شود .

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.