مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امدادگران هلال احمر به ۳۴۰ نفر سرنشین گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی را نجات دادند.

امیر جعفر زاده مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: با شروع بارش برف و وقوع کولاک  ۱۱۱ خودرو به همراه ۳۴۰ سرنشین  در جاده‌های استان در شهرستان‌های چالدران، اشنویه، تکاب، مهاباد و نقده گرفتار شدند که  توسط امدادگران هلال احمر استان از حوادث برف و سرما رهایی یافتند.

او گفت: از این تعداد ۷۰ خودرو به همراه ۷۰ خانوار و ۲۱۰ سرنشین مربوط به شهرستان چالدران بوده که بیشترین امدادرسانی توسط تیم امدادی در جاده های این شهرستان  انجام شده است.

مدیر عامل هلال احمر استان ادامه داد: ۵ نفر از سرنشینان یک خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های امدادی جمعیت در پایگاه امدادی کله کاوی اسکان داده شدند.

جعفرزاده اظهار کرد: در عملیات امداد رسانی در برف و کولاک ۸ تیم عملیاتی در سطح استان شرکت داشتند و ۴ دستگاه آمبولانس نیز در این کمک رسانی‌ها به کار گرفته شدند و همچنین ۷۲ بسته جیره غذایی اضطرار‌ی نیز توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.