رئیس سازمان لیگ مسابقات کاراته درباره شرایط این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ مسابقات کاراته در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان اظهار کرد:  با حضور ۲۳ تیم مسابقات لیگ برتر امسال برگزار شد. با توجه به تعداد بالای تیم‌ها و برنامه ریزی مسابقات، کار ما سخت  شد. وظیفه ما این بود که با برنامه ریزی پیوسته خدمات خوبی در برگزاری مسابقات به شکل شایسته‌ای داشته باشیم.

او افزود: لیگ برتر امسال با حضور حامیان مالی، بازیکنان فنی در بخش جوانان و امید و تک سهمیه‌ها در بخش بزرگسالان که به تیم‌ها دادیم جذابیت بیشتری پیدا کرد. اخذ تست PCR رعایت  شیوه نامه‌های بهداشتی دلگرمی را برای حضور تیم‌ها، عوامل اجرایی و داور‌ها بیشتر کرد.

پایدار در مورد زمان برگزاری مسابقات سوپر لیگ آقایان اظهار کرد: ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه دور رفت مسابقات سوپر لیگ را برگزار کردیم و در دور برگشت ۲ تاریخ را مدنظر قرار دادیم. هفته سوم فروردین ماه بازیکنان تیم ملی جهت کسب سهمیه المپیک به مسابقات کاراته وان مراکش اعزام می‌شوند؛ بنابراین اولین تاریخ مدنظر ما هفته سوم فروردین ماه است. اگر نتوانیم در این تاریخ رقابت‌ها را برگزار کنیم، مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان با گرفتن مجوز‌های لازم برگزار می‌شوند.

رئیس سازمان لیگ کاراته در مورد برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ بانوان عنوان کرد: در بخش سوپر لیگ بانوان به همراه طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته تمامی نقطه نظرات سرمربیان را جویا شدیم و خالق نایب رئیس سازمان لیگ هم در این راه کنار ما بود. در بخش سوپر لیگ ۵ تیم اعلام آمادگی کردند و ۳ تیم خواستند مسابقات بعد از ماه رمضان مسابقات برگزار شود.

او افزود: از ۱۳ تیم لیگ برتری ۳ تیم برای مسابقات لیگ اعلام آمادگی کردند. با توجه به نگرانی خانواده‌ها در بحث تردد دختران این امر طبیعی است که به نظر آن‌ها احترام بگذاریم و بعد ماه مبارک رمضان برای این مسابقات برنامه ریزی می‌کنیم.

پایدار در خصوص سطح داوری‌ها در مسابقات لیگ و سوپر لیگ اظهار کرد: با توجه به حضور داوران جهانی و آسیایی اعتراض خاصی که روی نتیجه تیم‌ها تاثیر داشته باشد در این مدت نداشتیم. امیدوارم این اتفاق هم رخ ندهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار