احشام قاچاق در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۳۰ رأس احشام قاچاق کشف کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها ۳۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ کارگر ادامه داد: مأموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه بیان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و احشام، یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار