اکبری گفت: محرومیت‌های فاحش در استان خوزستان نشان می‌دهد که استان ما چوب ضعف مدیریت و مدیران انتصابی را می‌خورد.

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در حاشیه نشست کمیته تخصصی این گروه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: استاندار خوزستان می‌تواند از ظرفیت گروه‌های جهادی برای محرومیت زدایی در استان استفاده کند.

او با بیان اینکه گروه‌های جهادی با «نگاهی انقلابی» در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند، افزود: ما آمادگی داریم به جنگ با محرومیت‌ها برویم که این تنها یک شعار نیست.

اکبری با اشاره به پیام رهبر انقلاب به گروه‌های جهادی بیان کرد: ارتباط گروه‌های جهادی با هم و با دستگاه‌ها از رسالت اصلی این گروه‌ها است و ما باید با تمام ظرفیت‌های خودمان در این گروه جهادی نسبت به شناسایی محرومیت ها، بدون محدودیت ورود کنیم و از دیگر دستگاه‌ها نیز کمک می‌طلبیم و حاضریم با برنامه‌های آبادگری خود «چراغ راه» مسولین باشیم.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان اظهار کرد: فرهنگ جهادی کمک به دیگری است و از استاندار جدید خوزستان به عنوان پدر و دلسوز استان می‌خواهیم تا از ظرفیت گروه‌های جهادی در تمام زمینه‌ها اهم از آموزشی، پزشکی، فرهنگی و ... برای کمک به مردم مناطق محروم استان کمک بگیرد.

حمید رضا اکبری تصریح کرد: شرم آور است چندین دهه پس از انقلاب شاهد محرومیت‌های فاحشی در استان زرخیز خوزستان باشیم، «انقلاب ما انقلاب محرومان است» و جای تاسف دارد هنوز مردم ما چوب ضعف مدیریت و مدیران انتصابی ضعیف را می‌خورند که فاقد روحیه جهادی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.