بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تنها است و مردم و مسئولان باید به این تیم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید خالدی، بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط خود پس از پیوستن به جمع زردپوشان اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و باید با تلاش بیشتر به آمادگی کافی برای بازی کردن برسم. البته تاکنون یک بازی انجام دادم، اما از نظر بدنی از بقیه بازیکنان عقب‌تر هستم.  

خالدی درباره وضعیت تیمش عنوان کرد: صنعت نفت شرایط خوبی دارد. ۹۰ درصد بازیکنان بومی هستند و در صنعت نفت همه هوای همدیگر را دارند. ان شاءالله مسئولان باشگاه هم هوای ما را داشته باشند؛ زیرا تیم ما واقعا تنها است. وقتی بازیکن صنعت نفت نبودم، می‌شنیدم که می‌گفتند صنعت نفت تنها است و چنین چیزی را باور نمی‌کردم، اما اکنون که در این تیم بازی می‌کنم، متوجه آن صحبت‌ها شدم و می‌دانم که صنعت نفت واقعا تنها است. به همین دلیل مردم و مسئولان باید به صنعت نفت کمک کنند؛ زیرا فکر نمی‌کنم دیگر تیمی مانند تیم کنونی بسته شود که ۹۰ درصد بازیکنان آن بومی باشند.


بیشتر بخوانید


بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ممنوعیت ورود هواداران به ورزشگاه گفت: همه دوست دارند هواداران پرشور صنعت نفت را در ورزشگاه ببینند. ان شاءالله که کرونا ریشه کن شود و دوباره شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و با حمایت‌های آن‌ها امتیازات بیشتری کسب کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار