جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد پس از بررسی دقیق وسایل همراه دو تبعه افغان که قصد خروج از کشور را داشتند، ۸۹۰ میلیارد ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پارسافر جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد، مستقر در ایست و بازرسی هفده شهریور موفق شدند در دو عملیات جداگانه ۸۹۰ میلیون ریال پول نقد را کشف کنند.

او افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور پس از بررسی دقیق وسایل همراه دو تبعه افغان که قصد خروج از کشور را داشتند ۸۹۰ میلیارد ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران را که به صورت بسیار ماهرانه در بین وسایل جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: خروج غیر قانونی وجه رایج جمهوری اسلامی ایران از کشور ممنوع است از همین رو دو تبعه افغان مذکور توسط مرزبانان به عنوان متهم دستگیر و راهی مراجع ذی صلاح شدند.

پارسافر بیان کرد: به همت مرزبانان این فرماندهی، مرز‌های استان خراسان رضوی برای قاچاقچیان نا امن شده است، زیرا مرزبانان ما با مقوله‌ی قاچاق به هر شکلی که باشد برخوردی سخت خواهند داشت.

کشف ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر حاصل تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد

با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر به داخل کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف قریب به ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان شدند.

با هوشیاری مرزبانان مبادی ورودی کشور در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد در یک عملیات ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳۹ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین کشف شد.

همچنین با توقیف یک خودرو از قاچاقچیان، یک قاچاقچی مواد مخدر نیز توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد دستگیر، که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

مرزبانان خراسان رضوی همواره در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر قاطع بوده و در جلوگیری از ورود مواد مخدر لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.