چهارمین سایت شبکه 5G همراه اول در مجموعه باغ کتاب تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  آئین افتتاح چهارمین سایت ۵G همراه اول در مجموعه باغ کتاب تهران با حضور نیکزاد، نایب رئیس مجلس، اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، جلالی مدیرعامل باغ کتاب، فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیرعامل همراه اول گفت: در راستای تحقق شعار جهش تولید و حمایت از تولید داخل، همراه اول قرارداد تامین ۱۳هزار آنتن شبکه را به مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال با تامین‌کنندگان داخلی منعقد کرده که کیفیتشان مطابق استاندارد‌های بین‌المللی است.

همچنین نایب رئیس مجلس بیان کرد: تشکر ویژه دارم از همراه اول که برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات اقدام به تأمین اینترنت پرسرعت در کشور کرده است. لازمه حکمرانی و حضور در فضای مجازی، اینترنت پرسرعت است و بنابراین از همراه اول بابت بلندی افق دیدشان تشکر می‌کنم.

در این مراسم، یوزکیس دیگری معرفی شد. در این یوزکیس که سرور آن در دیتاسنتر ابری همراه اول قرار داشت، مودمی به شبکه ۵G همراه اول متصل شده بود تا ویدئویی از طریق آن با کیفیت ۴K و بدون هیچگونه تأخیر به نمایش گذاشته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار