استاندار آذربایجان شرقی:

انتقال آب ارس به تبریز جزو پروژه های مهم است

استاندار آذربایجان شرقی گفت:یکی از پروژه‌های مهم استان انتقال آب ارس به تبریز است که با تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه خاتم الانبیا بسته شده است،اجرایی می‌شود و ما با جدیت پیگیر این پروژه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از تصویب ۴۵ میلیارد تومان اعتبار توسط هیئت دولت برای اقدامات انجام شده برای رفع تنش آبی تبریز خبر داد.

او گفت:تاکنون در استان اقدامات زیادی انجام شده است،ولی باید اقدامات بزرگتر و مهمتری هم انجام شود تا توسعه در همه بخش‌ها و نقاط استان صورت گیرد.

بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی  نیزگفت:سند تدبیر و توسعه استان از ۱۴ هسته با ۶۸ پروژه تشکیل شده است که هسته زیربنایی کالبدی دارای ۲۵ پروژه مهم است از جمله پروژه‌های انرژی، آب، پایانه‌ها و راه است.

 اوافزود:در این جلسه مدیران دستگاه‌های مختلف میزان پیشرفت و موانع پروژه‌های هسته زیربنایی کالبدی را تشریح کردند و مصوب شد، برای سال آینده این پروژه‌ها با رفع موانع و برنامه ریزی شتاب بیشتری بگیرد.

حجت الاسلام بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:باید مباحث مطرح شده در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان فقط مختص تبریز نباشد و مسائل دیگر شهرستان‌ها هم مطرح و پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.