شهردار دزفول گفت: به منظور تحقق شعار انقلاب گردشگری در این شهرستان، تفاهم نامه همکاری با شهرداری‌های صفی آباد و شهر امام امضا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علی دوایی فر شهردار دزفول با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: به طور قطع با تداوم برنامه‌هایی نظیر انقلاب گردشگری و برنامه ریزی و همدلی می‌توان به بهترین نحو از ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی استفاده کرد.

او با بیان اینکه ارتقای صنعت گردشگری باعث توسعه و درآمد پایدار می‌شود، افزود: شهرستان دزفول این پتانسیل را دارد تا صنعت گردشگری آن به مانند صنعت کشاورزی پیشرفت شایان توجهی نماید و تبدیل به صنعت اول این شهرستان شود.

دوایی فر با بیان اینکه در بسیاری از کشور‌های پیشرفته دنیا صنعت گردشگری به عنوان صنعت اول آن‌ها شناخته می‌شود که همین امر تبدیل به درآمدی پایدار برای آن کشور‌ها شده است، اظهار داشت: به طور حتم توجه ویژه ما به این مقوله می‌تواند مشکل اشتغال را تا حد زیادی مرتفع سازد، بطوریکه بسیاری از اقشار جامعه نیز بتوانند از این ظرفیت ویژه به خوبی بهره‌مند شوند.

شهردار دزفول با اشاره به احداث بازارچه‌های عرضه صنایع دستی و خانگی، تصریح کرد: در سطح شهر چندین محل برای این بازارچه‌ها در نظرگرفته شده که یکی از این بازارچه‌ها که در مجاورت بوستان خانواده احداث شده با ظرفیت ۴۰ غرفه به بهره برداری رسیده است و امیدواریم با احداث این بازارچه‌ها بتوانیم چرخه تولید و توزیع را کامل کنیم.

او در بخشی دیگر از سخنان خود به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مردم این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: باید مسئولان این شهرستان با اتحاد، همدلی و همبستگی دِین خود را به این مردم ادا کنند، چرا که آنان لایق بهترین‌ها هستند.

دوایی فر در ادامه با بیان اینکه چندی پیش به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۰ انقلاب گردشگری دزفول، تفاهم نامه همکاری با شهرداری‌های جندی شاپور، چغامیش و شمس آباد امضا شد، گفت: قرار است با ۱۲ شهر و ۴ بخش دزفول این تفاهم نامه امضا شود که امروز نیز این تفاهم نامه با ۲ شهرداری صفی آباد و شهر امام امضا شد.

او با اشاره به اینکه این ۲ شهر ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارند که امید است امضای این تفاهم نامه باعث ایجاد تعاملات گسترده در این حوزه شود، اظهار کرد: به طور قطع این اقدامات باعث ارتقای صنعت گردشگری در دزفول می‌شود و زمینه پیشرفت این شهرستان را بخوبی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار