فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس مخالف شادی شهروندان نیست، اما با کسانی که در صدد برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم هستند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۱ هزار و ۷۵۴ عدد مواد محترقه کم خطر و ۱۱ کیلو مواد محترقه پرخطر چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۹۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است.

سردار ملکی اظهار داشت: نیروی انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

او ادامه داد: در حوزه کشف مواد محترقه پرخطر شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی و در دستگیری افرادی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری مواد محترقه می‌کردند شاهد افزایش ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سردار ملکی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال اشاره کرد و گفت: آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند، خودروی آنها تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ توقیف خواهد بود.

او افزود: همچنین افرادی که در این ایام اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.