در جریان جام پلیکونه ایتالیا کاپ سومی تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان به نمایندگان کشورمان اهداء نشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مثبت شدن دوپینگ کشتی گیران ازبکستانی و سوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و صعود یدالله محبی کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به رده‌ی ششم، تیم ایران ازلحاظ تیمی نیز به جایگاه سوم ارتقاء یافت.

بر این اساس در تاریخ ۸ اسفندماه فدراسیون کشتی در خبری تشریح کرد با توجه به نامه‌نگاری‌هایی که با اتحادیه جهانی داشته، فدراسیون جهانی اعلام کرده است در اولین مسابقاتی که تیم‌های ایران و آمریکا شرکت داشته باشند از مسئولان کشتی آمریکا می‌خواهد تا کاپ سومی را برای اهداء به تیم ایران همراه خود بیاورند، اما این مهم در رقابت‌های جام متئو پلیکونه ایتالیا اتفاق نیفتاد تا همچنان آزاد کاران از کاپ سومی جهان بی‌نصیب باشند.

مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا روز‌ها ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در شهر رُم ایتالیا برگزار و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با ۲ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حضور یافته بود توسط علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. بهنام احسان پور نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وعده‌ای که محقق نشد/ کاپ سومی ایران در ایتالیا به آزادکاران نرسید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار