مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: رفع مشکل فنی ژنراتور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه با تلاش متخصصان بومی عملیاتی می‌شود.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مشکل پیش آمده در بخش ژنراتور توربین واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ و کنداکتور بار‌های این واحد و نزدیکی تعطیلات نوروز، هیچ شرکتی حاضر به تعمیر و تحویل این قطعه قبل از سال جدید نشد.

او افزود: با توجه به پیچیدگی‌های فنی و برگزاری چند جلسه تخصصی که با حضور مدیران ارشد در بخش‌های تعمیرات و مهندسی و بهره برداری برگزار شد، تعویض این قطعه مشابه که بر روی ژنراتور واحد شماره ۶ که در حال تعمیرات اساسی است، مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل تفاوت در ابعاد این قطعه، جابجایی مذکور به نتیجه نرسید.

محمدی با بیان اینکه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه تعمیر این قطعه را برای اولین بار با تلاش تیم معاونت تعمیرات در دستور کار قرار دادیم و در اسرع وقت این اقدام تعمیراتی را آغاز می‌کنیم، اظهار داشت: این اقدام فنی-تخصصی برای نخستین بار با تلاش تیم تعمیرات نیروگاه رامین اهواز بطور مستقیم و بدون ارسال قطعه و تجهیز به شرکت‌های جانبی اجرا می‌شود عملیاتی بی سابقه در سطح نیروگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۹:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
افرین بر متخصصان خوزستانی و ایرانی، چشم بد از همتون دور، موفق باشید و همیشه بدرخشید
آخرین اخبار