سردار بهدانی فرد گفت: حادثه‌آفرینان چهارشنبه آخر سال ضمن بازداشت، وسیله نقلیه آن‌ها تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه در توقیف خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: با مقامات قضایی هماهنگی لازم صورت گرفته و لذا آن‌هایی که با انجام اقدامات خطرآفرین و مزاحمت برای مردم، موجب سلب آسایس و بر هم زدن نظم عمومی شوند ضمن بازداشت، وسیله نقلیه آن‌ها هم تا نیمه فروردین ماه در توقیف پلیس خواهد بود. 

او با اشاره به هنجار شکنان جامعه ، افزود: ما در چهارشنبه پایان سال هیچ نقطه امنی برای اجرای مراسم آتش بازی، لاستیک اتش زدن و دور دور کردن و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم نداریم.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: هر گونه ایجاد مزاحمت را اقدام مجرمانه می‌دانیم و با هماهنگی دستگاه قضایی کسانی که اقدام به این کار می‌کنند تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان یزد، با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، افزود: برخورد با سارقان سابقه دار و هنجار شکنان جامعه از برنامه‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ است.

سردار بهدانی فرد گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر در سال آینده ایستگاه‌های ایست و بازرسی را افزایش خواهیم داد.

او تصریح کرد: هر کجا به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود، پلیس حتما وارد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار