مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از نصب بیش از ۱۲ هزار انشعاب گاز طبیعی طی امسال در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار انشعاب گاز طبیعی در سطح استان نصب شده، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰ هزار انشعاب گاز در سطح شهر‌ها وبیش از ۲ هزار انشعاب در سطح روستا‌های استان نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: با احتساب این میزان تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان به بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار انشعاب رسیده است.

او با بیان اینکه گازرسانی به تمامی شهر‌ها امسال محقق شد، اتمام فعالیت‌های گازرسانی در روستا‌ها را در آینده نزدیک نوید داد و گفت: با سبز شدن استان اصفهان از نظر گازرسانی، بخش قابل ملاحظه‌ای از مراجعات به منظور نصب انشعابات طی امسال کاهش یافت.

علوی، اظهار کرد: از این تعداد انشعاب گاز طبیعی طی امسال، بیش از ۵هزار و ۳۵۸ انشعاب از جنس پلی اتیلن و ۶ هزار و ۱۳۶ انشعاب نیز از نوع فولادی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه بیش از۵۰ درصد انشعاب‌های نصب شده مربوط به روستا‌های سطح استان بوده است، خاطرنشان کرد: شهر‌های انارک و روستا‌های چوپانان و چاه ملک نیز به ترتیب دارای بیشترین تعداد انشعاب نصب شده طی امسال هستند.

او در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان پس از توسعه گازرسانی به تمامی بخش‌های استان در پی تسریع و تسهیل ارایه خدمات با استفاده از سامانه‌های خدمات غیر حضوری و ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مشترکین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.