مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مجموعه ورزشی شهید مفتح همدان به کمپ بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی ,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  اظهار داشت:با تجهیز و ایجاد زیرساخت‌های جدید در مجموعه ورزشی شهید مفتح در آینده‌ای نزدیک کمپ تمرینی و مسابقه‌ای را در سطح بین‌المللی راه‌اندازی خوهیم کرد.

او ادامه داد:این مجموعه ورزشی هم اکنون در فوتبال، دو ومیدانی، اتومبیلرانی و موتورسواری فعال است اما به دنبال ایجاد تنوع در سایر رشته‌های ورزشی و نیز زیرساخت‌های لازم برای تبدیل به کمپ بین المللی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: مجموعه شهید مفتح از فضای گسترده برخوردار است و می‌توانیم چندین رشته متنوع را در آن ایجاد کنیم.

سیفی، ساخت خوابگاه، سالن سرپوشیده چند منظوره، زمین گلف و اهداف پروازی را از جمله اقدام‌های مجموعه ورزش استان  برای توسعه زیرساخت مجموعه شهید مفتح عنوان کرد.

او یادآور شد:مجموعه شهید مفتح در سال‌های گذشته کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود و برخی دوری مسافت را بهانه‌ای برای استقبال نشدن از این مجموعه عنوان کردند در حالی که می‌تواند تبدیل به فرصت طلایی به منظور توسعه همه جانبه ورزش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد:هم اکنون مطالعات فنی و مهندسی در فضای این مجموعه در حال انجام است تا بتوانیم به شکل استاندارد وپیشرفته نسبت به ایجاد زیرساخت‌های جدید اقدام کنیم.

سیفی گفت:مجموعه شهید مفتح تا مرکز شهر همدان کمتر از ۱۵ دقیقه فاصله دارد و در محیطی آرام و به دور از آلودگی‌های شهرمحیطی، فضایی را برای ورزشکاران فراهم کرده تا بتوانند به تمرین و رقابت بپردازند.

او با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان گفت: مجموعه شهید مفتح به دلیل وسعت فراوان، این ظرفیت را دارد که بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی با  سرمایه گذار بخش خصوصی مشارکت و همکاری لازم را داشته باشیم.

مجموعه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح در شرق همدان و در پنج کیلومتری محور ملایر واقع شده است.

منبع ایرنا

اتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.