معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۴۹ نفر که در برف و کولاک خراسان رضوی گرفتارشده بودند، امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۴۹ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده‌های این استان طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

او افزود: امدادرسانی این تعداد مسافر در جاده‌های منتهی به جغتای، سبزوار، قوچان و جاده‌های مشهد - تربت‌حیدریه، مشهد - کلات، مشهد - چناران و مشهد - درگز انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت به ۱۱۶ خانوار گرفتار در برف امدادرسانی شد و ۹۱ خودرو در جاده‌های استان از برف و کولاک رها شدند.

 


بیشتر بخوانید




صیادی بیان کرد: ۱۹ تیم با ۵۹ نیروی نجاتگر و ۱۸ خودرو عملیاتی و آمبولانس مجری این امدادرسانی بودند.

او با اشاره به اسکان موقت ۲ مسافر و انتقال سه حادثه دیده حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی، تصریح کرد: شماری از عشایر منطقه شامگان سبزوار نیز دچار آسیب‌دیدگی ناشی از برف شدند که ۶۰ جیره غذایی و ۲۵ تخته پتو بین آن‌ها توزیع و خدمات امدادی نیز ارائه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: هم اکنون وضعیت عادی است و تمامی جاده‌های استان باز هستند ضمن اینکه تیم‌های عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.