به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد. این سامانه به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و خدمات ارزش افزوده راه اندازی شده است.
کاربران برای ارتباط با سامانه های الکترونیکی ارائه خدمات ، رسیدگی به شکایات و ثبت پیشنهادات اپراتورهای ارتباطی میتوانند با توجه به سیم کارت خود با شمارههایی که در ادامه ذکر شده است تماس حاصل فرمایند.
همراه اول:
سامانه تلفنی ۹۹۹۰ برای مشترکین همراه اول و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها
ایرانسل:
سامانه تلفنی ۷۰۰ برای مشترکین ایرانسل و ۰۹۳۵۷۰۰۰۰۰۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها
رایتل:
سامانه تلفنی ۲۰۰ برای مشترکین رایتل و ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها
همچنین کاربران برای اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت 195 .cra.ir مراجعه کنند. در ویدئویی مربوط به این سامانه اطلاعات بیشتر را کسب خواهید کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
آیا میدانید در سامانه های دولتی هیچ پاسخگوی تلفنی پیدا نمیکنید
شما با یک ماشین سرو کار دارید نه انسان
یک هفته قبل از عید در قطار بین شهری گرفتار شدیم که هیچ ارگانی پاسخگو نبود و همه تماس ها به در بسته برخورد میکرد و شما فقط یک صدای ضبط شده را مجبورید گوش کنید که هیچ ارزش کاری ندارد:
قبل از تعطیلات قبض تلفن ثابت خود را با سامانه بانک ملی که بصورت هوشمند قبض های شما را نشان میدهد پرداخت کردم و تلفن من همچنان قطع میباشد لازم است بدانید مخابرات در ایام تعطیلات دائم پیام قطع ارسال میکند ولی پیام وصول پول خود را نه.