خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال متعلق به فوتبالی‌ها و امثال علی کریمی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان بازی تیم پیشکسوتان سرخابی با تیم اصحاب رسانه درباره دعوت عزیزی خادم از فوتبالی‌ها برای حضور در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: علی کریمی بازیکن سال آسیا بوده و در اروپا بازی کرده است. فوتبال متعلق به علی کریمی بوده من عزیزی خادم را نمی‌شناسم. من در صورتی با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کنم که نظراتم پذیرفته شوند. در کمیته فنی باید افراد فوتبالی حضور داشته باشند نه این که چهار عضو غیر فوتبالی عضو باشند. من به حقوق و پست احتیاج ندارم و در جایی حضور خواهم داشت که مفید باشم. من از جنس فوتبال هستم.

عزیزی بیان کرد: متاسفانه مدیران ما نه فوتبالی هستن و نه فوتبال را می‌فهمند.

پیشکسوت فوتبال درباره رای ندادن اعضای فوتبالی مجمع به علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من فقط می‌توانم افسوس بخورم. این افراد برای موقعیت خودشان این کار را انجام دادند و این درد است که یک فوتبالی به علی کریمی رای نمی‌دهد. من بار‌ها به کریمی گفتم، در مجمع فدراسیون فوتبال رای نخواهی آورد.

او در خصوص برنامه ندادن علی کریمی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مدیران سابق فدراسیون فوتبال در این سال‌ها با دادن برنامه چه کاری کرده اند. کفاشیان خودش وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال را به باتلاق تشبیه کرده است.

او درباره سال ۱۳۹۹ بیان کرد: امسال بدترین سال بود، چون ۲ تن از دوستان عزیزم را از دست دادم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن.ک
۱۹:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر از جنس فوتبال هستی بامیز چکار داری برو فوتبال بازی ومربیگری اگر توانستی یک تیم را به قهرمانی برسانی آنموقع معلوم میشود که از جنس فوتبالی
آخرین اخبار