مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب جنگلی قاچاق توسط فردی در بخش دودوانگه، ماموران انتظامی بخش به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۶ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه سارق حرفه‌ای را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جویبار گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۴۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی ۱۲ سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی گلوگاه با اشاره به کشف ۴۶ فقره سرقت داخل خودرو، منزل و سیم برق در بازجویی‌های فنی از متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۴ تن جوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: مامورین گشت کلانتری ایزدشهر در حین گشت زنی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در عملیاتی خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۴ تن چوب قاچاق جنگلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی چوب دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار