سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به تشریح جزییات زمین لرزه ۵ ریشتری در شهرستان فاریاب استان هرمزگان پرداخت.

علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزئیات وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان، اظهار کرد: این زلزله در ساعت ۱۶:۲۴ عصر امروز در مرز استان‌های کرمان و هرمزگان با شدت ۵ ریشتر به وقوع پیوست.

وی افزود: این زمین لزره در ۲۱ کیلومتری شهرستان فاریاب، ۴۳ کیلومتری شهرستان سرگز احمدی و همچنین ۵۰ کیلومتری شهرستان زیارتعلی در استان هرمزگان و در عمق ۱۸ کیلومتری سطح زمین رخ داده است.

بختیاری تصریح کرد: با توجه به تماس با دهیاران و شورا‌های اسلامی مناطق زلزله زده توسط واحد هشدار سریع اداره کل مدیریت بحران استان هرمزگان، جمعیت هلال احمر این استان تیم‌های ارزیاب را به منطقه اعزام کرده است.

وی افزود: طی گزارش فرماندار شهرستان حاجی آباد، تعدادی از منازل مسکونی روستا‌های کوهشاه، بخش احمدی و حاجی آباد دچار ترک خوردگی شدند. خسارات احتمالی بیشتر در دست بررسی است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌های حاجی آباد و رودان در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار