احیاء ۹۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ۹۶ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان امسال مجددا به مدار تولید بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در شهرک صنعتی عالی نسب بستان آباد از رشد ۱۸ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید استان در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته خبر داد وگفت:در حال حاضر ۸۷ درصد واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فعال هستند.

اوافزود:ایجاد و حمایت از شهرک‌های خصوصی در دستور کار دولت قرار دارد به طوریکه در حال حاضر ۲۳ شهرک صنعتی خصوصی در استان با اشتغالزایی برای بیش از ۱۲ هزار نفر فعالیت می‌کنند.

خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان هم گفت:در طول یکسال گذشته ۸۴ مورد از موانع سرمایه گذاری و تولید در استان با تصمیمات ستاد و حمایت‌های دستگاه قضایی حل شده است.

او تصریح کرد:دستگاه قضایی با قاطعیت از کسب وکار‌های سالم و فعالیت‌های مولد اقتصادی حمایت می‌کند.

او خلا برخی قوانین و مقررات و نقص در اجرای آن‌ها را عامل اصلی مشکلات برخی صنایع و واحد‌های تولیدی دانست و گفت: در بسیاری از موارد اختلاف دولت و بخش خصوصی علاوه براینکه دولت یکطرف قضیه است، به عنوان داور و تصمیم گیرنده در دعاوی نیز عمل می‌کند که باید اینگونه موارد اصلاح شوند.

همچنین یک واحد تولید کیسه و گونی در بستان آباد افتتاح شد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت۱۳۰۰ متر مربع برای بیش از ۱۳۰ نفر شغل ایجاد کرده و سالانه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ تن انواع کیسه‌های پلاستیکی در سایز‌های مختلف تولید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.