معاون عمرانی فرماندار کبودراهنگ گفت: امسال جمعیت هلال احمر شهرستان به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر، در زمینه مدیریت بحران آموزش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جهانیان، معاون عمرانی فرماندار در نشست مدیریت بحران این شهرستان از آمادگی ۵ هزار و ۵۰۰ نفر برای رویارویی با بحران ها در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر برای انجام عملیات های امداد و نجات، آواربرداری، گروه بندی و استقرار مردم در زمان حوادث آموزش دیدند.

او با بیان اینکه وظیفه اصلی ستاد مدیریت آمادکی کامل و داشتن تمرین برای مقابله با هر گونه بحران در شهرستان است، افزود: مدیران و تمام ماشین آلات در ادارات و ارگان‌ها همیشه باید در آمادگی کامل باشند از آنجایی که احتمال بارندگی در تعطیلات عید و فصل بهار وجود دارد باید آمادگی کامل برای احتمال سیلابی شدن را داشته باشیم.

معاون عمرانی فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: امسال بحران کرونا را داشتیم که مسئولان و مردم در مورد کنترل و مقابله با این ویروس تا حدودی خوب و قابل قبول عمل کردند.

جهانیان با اشاره به اینکه مدیران برای جذب بودجه‌های مورد نظر باید برنامه‌های مناسب را پیش بینی کنند، اظهار داشت: امسال از تسهیلات ارزان قیمت در این شهرستان فقط ۴ میلیارد جذب شد و ۶ میلیارد جذب نشد.

او ادامه داد: مشکل اینترنت ۱۶ روستای شهرستان حل شده و بزودی مشکل ۹ روستای باقی مانده با رسیدن تجهیزات رفع خواهد شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ هم در مورد چهارشنبه آخر سال گفت: در شهر وسایلی که قابلیت اشتعال دارند باید جمع آوری شوند و آتش نشانان و اورژانس و هلال احمر و امداد خودرو‌ها مثل همیشه آمادگی کامل را داشته باشند.

سرهنگ گلی افزود: دوربین‌های شهر آماده باشد که در صورت نیاز بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آموزش های امداد و نجات و مدیریت بحران برای همه افراد الزامی است .