آغاز عرضه میوه شب عید

عرضه میوه‌های شب عید با نرخ مصوب از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: عرضه ۲۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار مازندران در آستانه نوروز از امروز ۲۵ اسفند ماه در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.

او افزود: میوه‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی هستند که با وزن‌های ۱۸۰ تا ۲۹۰ گرمی جداسازی و عرضه می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: ۲ نوع میوه که بیشتر مورد استفاده مردم است، خریداری و در سردخانه‌های استان نگهداری شده بود و با توجه به جمعیت هر شهر در اختیار عاملان توزیع قرار گرفته است.

قوانلو با بیان اینکه ارسال مرکبات مازندران به سایر استان‌ها نیز از مدت‌ها قبل آغاز شده است، گفت: ۱۶ هزار تن از مجموع ۱۹ هزار تن مرکباتی که قرار بود مازندران برای شب عید تامین کند به استان‌ها ارسال شده است و ۳هزار تن مابقی نیز امروز و فردا بارگیری و ارسال می‌شوند.

او گفت: پرتقال‌هایی ذخیره سازی شده دارای بهترین کیفیت هستند و عاملان توزیع این هر کیلوگرم از این پرتقال‌ها را در مازندران ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل گرفتند تا با اضافه کردن هزینه‌های حمل و نقل و سود متعارف به دست مصرف کنندگان برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: بیش از ۵۰۰ هزار تن پرتقال دیگر نیز در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است و مردم کشور نگران تأمین پرتقال با قیمت مناسب حتی تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نباشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.