دادستان بهمئی گفت: ۷۵ واحد تولیدی و صنفی متخلف در شهرستان بهمئی شناسایی و جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالله حبیبی منش دادستان بهمئی در حاشیه بازدید از واحد‌های صنفی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی گفت: با واحد‌هایی که نتوانند قانون را به نحو کامل اجرا کنند، برخورد قانونی می‌شود.
 
حبیبی منش افزود: باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم و فرا رسیدن سال جدید، بر بازار شهرستان بهمئی نظارت دوچندانی انجام می‌شود و هیچ گونه سهل انگاری در زمینه گران فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه فاکتور پذیرفتنی نیست.

او با بیان اینکه در صورت بی توجهی واحد‌های صنفی به قیمت‌های مصوب، ادامه روند گرانفروشی و نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، اصناف متخلف پلمب و جریمه می‌شوند، تصریح کرد: برای مبارزه با گران فروشی و برخورد با متخلفان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌شود و با افرادی که دچار تخلف شدند به شدت برخورد و کسانی که در خرید و فروش و ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت کنند مورد تشویق واقع می‌شوند.
 
حبیبی منش بیان کرد: با هدف نظارت بر بازار، تاکنون بیش از ۷۵ واحد صنفی به علت گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت اجناس، رعایت نکردن موارد بهداشتی و تخطی از قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی، در شهرستان بهمئی شناسایی شدند.

ارسلان عباسی سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی همزمان با بازدید از واحد‌های صنفی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ واحد تولیدی و صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی شناسایی شدند، گفت: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب، گرانفروشی و نادیده گرفتن موارد بهداشتی، بازاریان متخلف به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد صنفی، خدماتی و توزیعی مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود: از این تعداد اصناف متخلف ۲۲۵ مورد منجر به تذکر کتبی شد و با توجه به اینکه طی روز‌های گذشته تخلفات زیادی گزارش شد به منظور جلوگیری از تخلفات، بازرسی‌ها با برنامه ریزی‌های انجام گرفته، افزایش می‌یابد.
 
گفتنی است به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و گرانفروشی گشت‌های مشترک اداره تعزیرات و بهداشت تا پایان شیوع کرونا در نقاط مختلف شهرستان بهمئی ادامه دارد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.