مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار تا پنجم فروردین ماه سال آینده پیش بینی شده بود که با توجه به درخواست تعدادی از متقاضیان و تعطیلات نوروز تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

 اسماعیلی افزود: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: این جشنواره به صورت سالانه برگزار خواهد شد و به بهترین فیلم‌های مستند در سه بخش میراث فرهنگی کشور، میراث معنوی و میراث فرهنگی قزوین جایزه راژیا تعلق می‌گیرد.

اسماعیلی ادامه داد: جشنواره فیلم یادگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی قزوین و با همکاری سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، سازمان صدا و سیما، شبکه مستند سیما، صدا و سیمای مرکز قزوین، انجمن موزه‌های ایران، استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سینماگران و مستندسازان می‌توانند بدون محدودیت خاصی در این رویداد شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

او افزود:متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یا سایت جشنواره به نشانی yadegarfilmfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه به شماره تلفن ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ و ۳۳۶۹۱۴۰۴ تماس بگیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه آثار ارسالی باید محصولِ سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ باشد، تاکید کرد: داوری آثار توسط چهره‌های سینمایی و مستندسازان برجسته انجام می‌شود و جشنواره از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.