کرونای انگلیسی طفیلی دورهمی ها در خراسان جنوبی

با ثبت دو مورد جدید ابتلاء به کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی، زنگ خطر افزایش ابتلای خانوادگی در دورهمی‌ها و تجمعات به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا امروز در نشست این کمیته گفت: از چهارم اسفند ماه که دو مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در بیرجند شناسایی شد تا امروز ۱۹ نفر شناسایی شده اند که برای ما نگران کننده است.

او با ابراز نگرانی از افزایش ابتلای خانوادگی به کرونای انگلیسی در استان، افزود: تاکنون ابتلای خانوادگی ۷ نفر به این ویروس قطعی شده است و استمرار این وضعیت می‌تواند خراسان جنوبی را در وضعیت بدتری قرار دهد.

نبی زاده تصریح کرد: خستگی روحی و روانی مردم و عادی انگاری‌ها قطعا منجر به افزایش موارد ابتلاء به کرونا می‌شود که از مردم می‌خواهیم شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی‌تر بگیرند.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا همچنین با اشاره به نزدیک بودن به ایام پایانی سال و شلوغی بازار خرید‌های نوروزی، بیان کرد: مشاهدات میدانی ما نشان می‌دهد حضور مردم در بازار برای خرید شب عید افزایش یافته است و با ادامه این وضعیت نباید گذاشت با پیک خطرناک تری از موج قبلی کرونا در استان مواجه شویم.


بیشتر بخوانید


او به اوضاع نگران کننده کرونا در خوزستان هم اشاره کرد و گفت: تجربه تلخ افزایش کرونای انگلیسی در استان خوزستان نشان می‌دهد پیک چهارم کرونا می‌تواند وضعیت بسیار سختی را در هر نقطه‌ای از کشور حتی در خراسان جنوبی ایجاد کند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.