برگزیدگان جشنواره فیلم آیات بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره فیلم آیات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با اشاره به  آراء هیات داوران سومین جشنواره فیلم آیات گفت: در بخش داستانی سومین جشنواره فیلم آیات جایزه برگزیده رتبۀ سوم به فیلم «انتهای جاده» ساختۀ سوران رحیمی، جایزه رتبۀ دوم در این بخش به فیلم «مادر برفی» ساختۀ سرکار خانم مرجان خسروی و جایزه اصلی، یعنی رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیده بخش داستانی به فیلم «عزیز» ساختۀ سیدمهدی موسوی برزکی از تهران رسید. همچنین لوح تقدیر برای تصویربرداری فیلم‌های «برای او» و «از ما» به امیرعلی ویسی به عنوان تصویربردار این دو فیلم و لوح تقدیر برای کارگردانی فیلم «غرقاب» به مسلم آقاکوچک زاده اهدا شد.

فاطمه کرمپور افزود: در بخش مستند سومین جشنواره فیلم آیات جایزه برگزیده رتبۀ سوم به فیلم «روسری‌های سرگردان» ساختۀ مسعود کارگر، جایزه رتبۀ دوم به فیلم «دیده بان و بانو» ساختۀ محمد صفا و رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیده بخش مستند به فیلم «قارلاواج» ساختۀ احسان کمالی از استان خراسان شمالی داده شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در این بخش از فیلم مستند «دمام» ساختۀ آقای ابراهیم قهوه چی از بندر بوشهر و فیلم «آن خانه روشن است» ساخته آقای حسن عبدلی روشندل از شهر قم تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در خصوص برگزیده‌های بخش انیمیشن این جشنواره عنوان کرد: در بخش انیمیشن سومین جشنواره فیلم آیات، جایزه برگزیده رتبۀ سوم به امیرحسین ریاحی برای فیلم «گاردن»، جایزه رتبۀ دوم به برزان رستمی برای فیلم «اکو» و جایزه اصلی، یعنی رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیده به راضیه محمدی از شیراز برای انیمیشن «پرنده کاغذی» اهدا شد. همچنین لوح تقدیر بهترین انیماتور نیز در این بخش به طور مشترک به حامد عقیقیان برای انیمیشن «کاش» و علی پورمرادی و مهرداد سماواتی برای اثر «پر» اهداء شد.

کرمپور بیان کرد: جایزه سوم نماهنگ برگزیده به نماهنگ «آن سوی آینه» به کارگردانی الهه گل احمدی، جایزه رتبۀ دوم در این بخش به اثر «کرونای ادبار» به کارگردانی امین چاهشوری از بندر بوشهر و جایزه اصلی در این بخش یعنی رتبۀ اول و تندیس بهترین نماهنگ به اثر «روزگار غریب» به کارگردانی علیرضا خالدی از شهر قم داده شد. لوح تقدیر بهترین موسیقی نماهنگ نیز به حسام ناصری سازنده نماهنگ «روزگار غریب»  و لوح تقدیر رتبۀ دوم موسیقی نیز در این بخش به مزدک عباسی سازنده موسیقیِ نماهنگ «دورهمی» تقدیم شد.

او گفت: جایزه ویژه هیات داوران که به نوعی جایزه اصلی این جشنواره بود به فیلم مستند «یکشنبۀ سیاه» ساختۀ برهان احمدی از کردستان اهدا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.