استاندار سمنان گفت: در استان سمنان مشکلی به لحاظ ذخیره سازی و تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و نیز میوه شب عید وجود ندارد.

در نشست ویدیوکنفرانسی وزیر کشور با استانداران درباره تامین اقلام ضروری، تعطیلات نوروز با اولویت سلامت مردم وفرآیند انتخابات برنامه ریزی و تصمیم گیری شد. 

پرهیز از سفر‌ها و دید و بازدید‌های نوروزی برای جلوگیری از موج چهارم کرونا و تامین مایحتاج ضروری مردم از جمله مهمترین تاکیدات این جلسه بود.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه این جلسه  د گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در زمینه توزیع مرغ نیز که مشکلاتی ایجاد شده بود با افزایش دو برابری سهمیه مصرفی استان و نیز تشدید نظارت‌ها از کشتارگاه تا شبکه توزیه مشکل تامین مرغ برطرف شده است.

آشناگر ممنوعیت سفر‌ها نوروزی در شهر‌های با رنگبندی قرمز و نارنجی را یادآور شد و گفت: در حال حاضر شاهرود و دامغان در استان سمنان وضعیت نارنجی دارند که سفر هم به این شهرستان‌ها هم از این دو شهرستان ممنوع است.

استاندار سمنان گفت: توصیه عمومی و اکید ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به شیوع ویروس جهش یافته پرهیز از سفر‌ها و نیز رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است.
 
انتهای پیام / گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.