براساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، نهاوند در فهرست شهر‌های نارنجی ممنوعه سفر نوروزی ۱۴۰۰ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شااحمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی ممنوعه سفر نوروزی ۱۴۰۰ اعلام که شهرستان نهاوند هم در ردیف شهرهای نارنجی قرارگرفته است.

او افزود: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان نهاوند ورود هرگونه خودرو غیر بومی به شهرستان از امروز۲۶ اسفندماه ساعت ۸ صبح  ممنوع و در صورت مشاهده جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

ساکی بیان کرد: همشهریان محترم توجه داشته باشند که تردد خودروهای بومی هم از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح ممنوع و درصورت مشاهده توسط ماموران انتظامی و یا دوربین ها جریمه ی ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهارشنبه آخرسال قرار داریم نیروی انتظامی به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان با افرادی که قصد مزاحمت وهنجار شکنی داشته قاطعانه برخورد و تحویل مقام قضایی و خودروها وموتورسیکلت هایی که سرنشینان آن ها اقدام به پرتاب مواد محترقه و مزاحمت برای شهروندان نمایند تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و با راکبان و ترک نشینان برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

همچنین بر اساس اطاعیه اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند از فردا برگزاری کلیه مسابقات ورزشی و جام های نوروزی تعطیل است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار