رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات البرز گفت: ثبت نام در انتخابات شورا را به ساعت‌های پایانی موکول نکنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،در هر دوره انتخابات خصوصا انتخابات شورهای شهر، کاندیداهای شاخص ثبت نام خود را به روز آخر و ساعات پایانی روز موکول می کنند که این امر موجب ازدحام و شلوغی در محل ثبت نام می شود.

محمد رضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در این باره ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش اخبار و رویداد‌های ثبت نام داوطلبان انتخابات گفت: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت به داوطلبان شورا‌های شهر توصیه می‌شود ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

او افزود: چنانچه ثبت نام‌ داوطلبان شورای شهر به ساعت‌های پایانی موکول شود علاوه بر این که امکان رفع نواقص مدارک وجود ندارد، تراکم کاری ایجاد می شود و امکان خدمت دهی مناسب به داوطلبان نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز گفت: در این راستا به داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر توصیه می‌شود در ابتدا از ثبت نام الکترونیک بهره‌مند شوند و چنانچه این امکان وجود نداشت ثبت نام حضوری خود را به ساعت‌های آخر امروز موکول نکنند.

او افزود: وظیفه خود می‌دانم از خبرنگاران شریف استان از جمله رسانه استانی، اصحاب رسانه تصویری و مکتوب و فضای مجازی تشکر کنم این افراد در این ایام با تلاش‌های شبانه روزی به ویژه در ایام شیوع کرونا برنامه‌های مختلف را به سمع و نظر شهروندان البرزی رساندند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.