معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از ظرفیت‌سازی ۲۵۰ تن کشتار مرغ برای توزیع روزانه در بازار این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پورمجاهد در ستاد تنظیم بازار استان همدان گفت: مصوب شده پنج هزار تن مرغ منجمد وارد کشور شود و سهم استان همدان نیز از این تعداد مشخص شده است. ظرفیت‌سازی ۲۵۰ تن مرغ برای توزیع روزانه در بازار

او ضمن اینکه اتحادیه مرغداران استان باید همکاری بیشتری با ستاد تنظیم بازار استان داشته باشند، افزود: ظرفیت‌سازی ۲۵۰ تن کشتار مرغ برای توزیع روزانه در بازار انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه کمبودی در عرصه تأمین مرغ در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جوجه‌ریزی با ۲ دهم درصد افزایش، به حدود ۲ میلیون قطعه در استان رسیده است.

پورمجاهد اولویت را تأمین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در شب عید، قشر‌های کم برخوردار در مناطق مختلف از جمله حواشی شهر دانست و تصریح کرد: سازمان صمت، نظارت جدی و مؤثری بر روند کالا‌های اساسی، به‌ویژه در آستانه شب عید داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان یادآور شد: با ممنوعیت صادرات میوه، از امروز میوه به قیمت دولتی در سطح استان توزیع میشود.

این در حالیست که هنوز صف‌های طولانی مردم برای تهیه کالا‌های مورد نیاز شب عید، بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های استان دارد. هنوز هم مردم در تهیه روغن جامد و مایع خوراکی و گوشت مرغ با مشکل کمبود و گرانی مواجه هستند. هم اکنون قیمت دولتی گوشت گرم مرغ بیست هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: تنظیم بازار ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار