اوج‌گیری کرونا در ۳ روستای چاراویماق

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق از اوج‌گیری کرونا در سه روستای این شهرستان به دنبال برگزاری آیین‌های عروسی و عزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوروزی  سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق در جلسه ستاد مقابله با کرونای چاراویماق ضمن اظهار تاسف از اضافه شدن یک فوتی ناشی از بیماری کرونا به آمار این شهرستان طی هفته گذشته گفت: وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع کرونا آبی است، اما نگرانی‌های جدی نسبت به تغییر این وضعیت طی روز‌های پیش‌رو وجود دارد.

او  با بیان اینکه تاکنون موردی قطعی از کرونای نگلیسی در چاراویماق گزارش نشده است بر اجتناب مردم از سفر‌های غیرضروری تاکید کرد.

او همچنین از کلیه ساکنان شهرستان خواست با گروه‌های فعال در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ویژه گروه مراقبت و رهگیری که به شناسایی زودهنگام بیماران، افراد پرخطر و اطرافیان فرد مثبت اقدام می‌کنند، همکاری مناسب داشته باشند.

نوروزی گفت: مردم باید همچنان از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند و ضوابط  بهداشتی شامل استفاده صحیح از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جدی بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.