معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:دستگاه‌های برتر استان در رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه تجلیل از این دستگاهها گفت: با توجه به اهمیت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف عملکرد دستگاههای اجرایی در این خصوص سنجش می شود.

او بیان کرد:دستگاههای اجرایی به عنوان محل مراجعه مردم و حل و فصل کارهای اداری لازم است همواره رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را سرلوحه اقدامات خود کنند و این مولفه ها همواره ازسوی مردم و مسوولان رصد می شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به بررسی های انجام گرفته از عملکرد دستگاههای اجرایی ، رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی استان را مطلوب دانست.

محمد سیمزاری افزود: تمامی دستگاههای اجرایی با رتبه های بسیار نزدیک به هم در ارزیابی ها مشخص شده اند.

او هدف از بررسی عملکرد دستگاهها در خصوص حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را ارتقای خدمت رسانی و کسب رضایت مردم عنوان کرد.

در این جلسه از دستگاههای برق، علوم پزشکی، دانشگاه محقق، سازمان صمت، کمیته امداد، آب منطقه ای، مدیریت و برنامه ریزی ، اوقاف و امور خیریه و استاندارد در بحث حجاب و عفاف تجلیل شد.

همچنین در بحث حقوق شهروندی نیز دستگاههای برق ، سازمان صمت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی ، استاندارد ، بیمه سلامت ، امور مالیاتی، ثبت احوال، علوم پزشکی و مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.