سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: خوشبختانه استان کرمان در حوزه مربیگری، داوری و حتی آموزش بانوان جایگاه خیلی خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در نشست هماهنگی و هم اندیشی با موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به ارائه گزارشی از وضعیت فوتبال و فوتسال استان کرمان در حوزه بانوان پرداخت و با اعلام اینکه خوشبختانه بانوان کرمانی توانسته اند در حوزه فوتبال خوش بدرخشند، بیان داشت: در حوزه فوتسال نیز بانوان استان کرمان توانسته اند طی دو سال گذشته با تیم فوتسال مس رفسنجان به سرمربیگری خانم رضایی نایب قهرمان شود و سال پیش نیز قهرمان فوتسال بانوان ایران شدند.

او افزود: استان کرمان در حوزه داوری بانوان نیز خوب کار کرده، طوری که هم اکنون خانم رشیدی رنجبر تنها داور فوتبال و فوتسال استان است و به همت وی بانوی دیگری نیز هم اکنون به جرگه داوران فوتبال پیوسته است که البته آقای کهوری نیز در حوزه داوری بانوان زحمات زیادی کشیده اند که این عمل قابل تقدیر است.

سلاجقه تصریح کرد: هم اکنون استان کرمان در حوزه بانوان در بخش های مربیگری، داوری و حتی آموزش خوشبختانه جایگاه خیلی خوبی دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار