شورای ائتلاف اصولگرایان با صدور بیانیه‌ای از جوانان متخصص و انقلابی برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با صدور بیانیه‌ای از جوانان متخصص و انقلابی دعوت کرد تا در انتخابات شورا‌های شهر و روستا ثبت نام کنند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهر و روستا بستر زیست اجتماعی و زندگانی انسانی است و می‌بایست برای جامعه اسلامی زمینه تعالی همه جانبه انسان را مهیا کند. شورا‌های شهر و روستا وظیفه راهبری خردمندانه و قاعده گذاری هوشمندانه شهر‌ها را بر عهده دارند. حرکت به سمت قله‌های انقلاب اسلامی و جهش‌های تمدنی در بستر شهر‌های اسلامی هوشمند رخ می‌دهد و رسیدن به افق‌های بلندِ گام دوم انقلاب، نیازمند بازآفرینی شهر‌ها به مثابه محیط‌های شتاب دهنده اقتصادی و اجتماعی است به گونه‌ای که در آن رفاه شهروندان و شاخص‌های تعالی اجتماعی و فرهنگی با رویکردی همه جانبه، روز به روز افزایش یابد.

در روز واپسین مهلت ثبت نام نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا است، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، از تمام زنان و مردان توانمند، مومن و انقلابی خصوصا جوانان خردمند و باانگیزه‌ای که تاکنون برای این مهم داوطلب نشده‌اند جهت ثبت نام و مشارکت در این رقابت سیاسی مهم دعوت بعمل می‌آورد و بی آنکه در این مرحله از انتخابات تعهدی به نامزد‌های محترم بدهد، اعلام می‌دارد، ساز و کاری منسجم برای شناسایی و رتبه بندی افراد توانمند طراحی کرده است. همچنین شورای ائتلاف به تمامی شهروندان اطمینان می‌دهد که فارغ از سوگیری‌های سیاسی و مداخلات ناموجه، تمام تلاش خود را بکار بندد که مبتنی بر معیار‌ها و شاخص‌های علمی و انقلابی، نیرو‌های برتر و موثر را با نگاه به اهداف متعالی گام دوم انقلاب معرفی نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار