فرمانده انتظامی البرز گفت: تجمع در چهارشنبه سوری به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ایجاد تجمع در سطح شهر به مناسبت چهارشنبه سوری خودداری کنند و در صورت تشکیل هرگونه تجمعی در سطح شهر، پلیس با افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او در اطلاعیه اش افزود: روز‌های پایانی سال در کنار همه زیبایی‌هایی که با نو شدن طبیعت دارد، شاهد حوادث ناگواری در چهارشنبه آخر سال هستیم که خاطره این همه زیبایی را تلخ می‌کند.

برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست موجب می شود تا روز‌های پایانی سال به روز‌های نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شود و شاهد حوادث غم بار باشیم، برابر آمار‌های رسمی بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند، بنابراین بر والدین واجب است، فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

امسال علاوه بر مخاطراتی که مواد منفجره ایجاد می‌کند، شیوع ویروس کرونا نیز یکی از دلایلی است که باعث شده تجمعی برای شیوع گسترده آن تشکیل نشود.

فرماندهی انتظامی استان البرز از شهروندان عزیز البرزی درخواست کرد تا برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس، از تشکیل هرگونه تجمع در سطح شهر خودداری کنند و به اطلاع رساند ماموران نیروی انتظامی برای حفظ سلامت شهروندان از تشکیل هرگونه تجمع جلوگیری می کنند و با کسانی که به حقوق سایران بی اعتنایی کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه پلیس با تاکید بر عدم انجام هر گونه رفتار مخاطره آمیز اطلاع رسانی شده است که خودرو‌هایی که در چهارشنبه آخر سال توقیف شوند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در پارکینگ خواهد ماند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.