مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد:

آتش‌نشانان در ٢٧ نقطه شهر مشهد مستقر شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در ۲۷ نقطه این شهر که معمولا در آنها تجمع صورت می‌گیرد، مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانی مشهد ضمن هماهنگی با تمام دستگاه‌های متولی، علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی شهر مشهد، مراکز تجمع احتمالی شهروندان را شناسایی کرده و آتش نشانان به همراه ۳۰ خودروی سبک و سنگین عملیاتی در حوزه اطفای حریق و امداد و نجات و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی در این مکان‌ها از عصر امروز مستقر شدند.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان در ٢٧ نقطه شهر مشهد مستقر شدند، افزود: در چهارشنبه سوری سال گذشته ۲۲ مورد حادثه در مشهد رخ داد که چهار مجروح در این حوادث به ثبت رسید.


بیشتربخوانید



مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه تاکنون نیز چهار ماموریت مربوط به چهارشنبه سوری اعلام شد که هفت مجروح در پی داشت.

ظهوریان بیان کرد: هدف سازمان آتش‌نشانی جلوگیری از برگزاری مراسم شب چهارشنبه سوری نیست، حفظ ایمنی و جلوگیری از خطر مد نظر است و امیدواریم شهروندان با توجه به بحث شیوع کرونا با جلوگیری از حضور فرزندانشان در معابر و رعایت خود قرنطینگی موجب کاهش خسارات شوند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.