فرماندار بهبهان گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌ شادی و عزا بدون اغماض برخورد خواهد شد و دستور بازداشت از سوی دادستان صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از شهر‌های برتر استان هستیم که باید از مدیریت خوب فرماندهی سپاه پاسداران تقدیر کنیم  ۵ مورد کرونای انگلیسی در بهبهان ثبت شده است و نوزاد سی و چهار روزه در زایشگاه فریده بهبهانی به کرونای انگلیسی مبتلا شده است.

او بیان داشت: کنترل کردن دید و بازدید‌ها در ایام تعطیلات عید بسیار سخت است و باید شهروندان حداکثر همکاری را داشته باشند و در بحث نمونه گیری و رهگیری آمار قابل قبولی داریم، اما تلاش میکنیم بازهم میزان تست‌ها را بالاتر ببریم و این که یک نوزاد در بهبهان دچار کرونای انگلیسی شده است بسیار نگران کننده است.

زمانی اصل افزود: مکان‌هایی که تعداد مبتلایان زیاد شده است و پرخطر است را شناسایی و تمرکز را بر روی آن‌ها خواهیم گذاشت و مسیر‌های ورودی قطعا بسته خواهد شد و صدور برگ تردد را کمتر خواهیم کرد در سطح شهرستان نزدیک به یک هزار۳۰۰ مورد اعمال قانون از سوی راهنمایی و رانندگی شده است و در بازرسی نیز بدون اغماض مکان‌های پرخطر را پلمب کرده ایم چرا که در رعایت اصول بهداشتی بسیار جدی برخورد می‌کنیم.

فرماندار بهبهان ادامه داد: شادی و عزا علیرغم تعهد صاحبان برگزار می‌شود. روز گذشته ۳ نفر از صاحبان یک مراسم به دستور دادستان بازداشت شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۱۴:۲۹ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
حالا ی مدت مراسم عزا وعروسی برگزار نکنید اتفاقی نمیفته نگران نباشید !
نه مریض میشید؛
نه افسردگی میگیرید ؛
نه می پوسید
و نه میمیرید !
انسان خیلی قوی تر از این حرفاست ...
.
.
.
و اگر صرفا به خاطر ضعیف بودنتون و بی فرهنگیتون دارید این اعمال رو انجام میدید ، جسارتا امیدوارم طعم کرونا رو بچشید !
تماااام !
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
کار خوبی کردید ... آخه مگه میشه آدم خودش به خودش رحم نکنه ؟ ... بسه مردم بابا ! بخدا خیلی وقتا میگم لیاقت این مردم با این سطح فرهنگ دقیقا همین بدبختی‌هایی هست که میکشن !