معاون نظارت و بازرسی صمت لرستان خبر داد؛

پلمب یک هزار و ۳۵۰ واحد صنفی متخلف در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: یک هزار و ۳۵۰ پرونده تخلفی به ارزش ده و نیم میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مدیر کل تعزیزات حکومتی استان لرستان گفت: چند واحد صنفی متخلف به علت گرانفروشی، عدم درج قیمت، ارائه نکردن مدارک خرید و نداشتن صدور فاکتور پلمب و توقیف شدند .

القاصی مهر افزود: در صورت مشاهده و احراز تخلف واحد‌های صنفی با هماهنگی‌های لازم و قانونی با متخلفان و سودجویان اقتصادی برخورد قاطع می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان هم گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ تُن روغن نباتی، ۵ برنج هزار و ۳۰۰ تُن و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تُن شکر در ۵ ماهه آخر سال در استان توزیع شد.

سپهوند افزود: همچنین نیاز مرغ مصرفی استان ۸۰ تُن است که اکنون بیش از دو برابر نیاز استان مرغ در کشتارگاه‌های استان کشتار و توزیع می‌شود .

حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان نیز گفت: ۲۲ هزار از واحد‌های صنفی، صنعتی و خدماتی بازرسی شدند. یک هزار و ۳۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی به ارزش ده و نیم میلیارد تومان اجرا شد.

طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ با فعالیت ۲۵ اکیپ نظارتی از نیمه دوم بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.