فعال سیاسی اصولگرا درباره ویژگی‌های دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد.

حسین کلاه‌کج فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژگی‌های دولت سیزدهم گفت: مهم‌ترین وظیفه دولت آینده این است که ضعف‌های مسئولان قبلی را جبران کند و این وظایف را باید به صورت لیستی برای خود در نظر بگیرد و در مسیر عکس این ضعف‌ها حرکت کرده و آنها را برطرف کند.

او ادامه داد: ویژگی‌هایی که در جوامع استاندارد برای رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور در نظر گرفته می‌شود این است که دولت آینده باید به جای برخورد شعاری با مردم به صورت عمل‌گرا وارد میدان شود. متاسفانه این مساله تا جایی پیش رفته که به یکی از مشکلات اساسی کشور بدل شده و مردم حتی نسبت به زیبا ترین شعارهای مسئولان هم بی اعتماد شده و آنها را جز فریبی برای جلب اعتماد برای خود نمی‌دانند.

کلاه کج افزود: ما در کشور خود الان دچار دوگانگی‌هایی هستیم که ناشی از عدم اتحاد و یا تفرقه در موضوعات مختلف سیاسی و قومی است و دولت بعد باید بتواند این دوگانگی‌ها را در همه حیطه ها کم‌رنگ کند و یک وحدتی را در کشور به خصوص در موضوع سیاسی ایجاد کند. تقریبا مردم و نخبگان جامعه به این نتیجه رسیده اند که دولت سیاسی تا الان برای این کشور کارگشا نبوده است و نباید اینگونه باشد که هر جناحی روی کار می‌آید جناح مخالف او به تخریب روی بیاورد، به خصوص در بحث مسائل سیاسی نخبگان جامعه به این نتیجه رسیده اند که تا امروز دولت سیاسی برای کشور راه گشا نبوده و همواره سنگ اندازی هایی از جناح مخالف ایجاد می‌شود.

فعال اصولگرا گفت: در راستای ایجاد دولتی که دغدغه ملی داشته باشد باید تمام ظرفیت‌هایی که در خدمت این مرز و بوم هست را جمع کنند و یک وحدت ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا راه برای همه ظرفیت‌ها ایجاد شود و گام های بزرگی در راستای ظرفیت‌های این کشور ایجاد شود .

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: ویژگی آخری که از اهم ویژگی‌های دولت بعد می‌توان نام برد عملکرد شفاف ساز در همه تصمیم‌های دولت و مسئولان است که عدم وجود چنین امری هم در مسئولان قبلی یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود و دولت آینده اگر چنین ویژگی داشته باشد و شفافیت را در دستور کار خود قرار دهد بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار