سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: آیین رونمایی از ۶ کتاب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین رونمایی از سه کتاب از محمدرضا پژوهان منش به نام‌های تحلیل روانشناسی آثار فروغ فرخزاد، سیمین، بهاری در غزل فارسی و نگاهی نو به اندیشه‌ها و اشعار پروین اعتصامی، کتابی به تألیف و ترجمه فرید حیدری آل کثیر با موضوع نگاهی به زندگی و شعر بدرشاکرالسیاب به نام سرود باران، کتابی از مجتبی دیناروند و اکرم پیامی به نام اختلال دو قطبی و کتاب جیبی داستانک‌های باران اثر داریوش دیناروند با رعایت اصول بهداشتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش برگزار شد.

مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت: با توجه به این که کسانی که امروز آیین رونمایی از کتاب‌های آن‌ها برگزار شد از قشر فرهنگیان هستند چندی پیش جلسه‌ای با سرپرست اداره آموزش و پرورش داشتیم.

او بیان داشت: این مراسم به صورت مشترک در اداره آموزش و پرورش با اهدای جوایزی که توسط آن اداره برای نویسندگان و مؤلفان فرهنگی تهیه می‌شود برگزار شود.

عارف افزود: اما به این دلیل که وضعیت شهرستان شوش از نظر بیماری کرونا وضعیت خوبی نبود بنابراین آیین تجلیل از کلیه فرهنگیان نویسنده و مؤلف به وقت دیگری موکول شد و با توجه به این که در آخرین روز‌های سال به سر می‌بریم، این مراسم برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.